Навчання – запорука зростання людини. Якісне навчання – шлях до сталого розвитку всього суспільства та нації. Саме освітні проєкти є одним з основних показників культурно-соціальної відповідальності Moneyveo.

Упродовж 2020 року компанія трансформувала і посилила цей напрям. Адже, як зазначає CEO Group Moneyveo: «Не розвивається співробітник – не розвивається й компанія». Працювали як із внутрішніми, так і з зовнішніми проєктами.

Зокрема у вересні 2020 року Moneyveo підписала Меморандум про співпрацю з Факультетом інформатики Національного університету «Києво-Могилянська академія». У рамках ініціативи компанія провела для студентів курс з інтернет-маркетингу, який увійшов до сертифікатної програми «Вебдизайн». У ній було об'єднано чотири вибіркові курси Факультету (від базового вебпрограмування до дизайну взаємодії та основ інтернет-маркетингу). Курс «Пошукова оптимізація» став завершальним у цій програмі. Він дозволяє на практиці глибше засвоїти здобуті знання і зрозуміти, як створювати вебресурси, що справді потрібні користувачам.

Студенти «Могилянки» подякували команді Moneyveo та CEO Group компанії Альоні Андроніковій за навчання

Прослухавши дисципліни, студенти мали змогу отримати додаткову спеціалізацію, а за кращі роботи – ще й забрати грошову винагороду. Три команди, які підготували в рамках курсу найкращі проєкти, отримали заслужені 20000, 30000 та 50000 грн.

Розповідає викладач НаУКМА Максим Корнійчук:

Вже вдруге пройшов спільний з компанією Moneyveo курс “Пошукова оптимізація”. Цього року він вийшов іще глибшим і змістовнішим. Ми ввели до курсу частину по роботі з ідеями і прототипуванням, щоб студенти зрозуміли, як правильно шукати цінність проєкту, формалізувати і валідувати його. 7 експертів Moneyveo на різних етапах долучалися до курсу, щоб розкрити аспекти створення та просування сайтів. А завдяки фінансовій підтримці з боку компанії, студенти могли працювати з платними інструментами. Для багатьох слухачів цей курс став плацдармом для втілення перших бізнес-проєктів

Ще один проєкт, втілений Moneyveo у 2020 році, – участь у підготовці освітнього курсу для українських бійців, організованого Київською школою економіки. У рамках Програми з підприємницької діяльності для ветеранів АТО/ООС фахівці Moneyveo записали для слухачів курсу відеоуроки з онлайн-маркетингу.

Протягом минулого року спільно з Міністерством цифрової трансформації компанія втілила два соціальні проєкти всеукраїнського масштабу: освітній серіал «Кіберняні» – для всіх громадян, та цикл навчальних відео «Переведення бізнес-процесів в онлайн» – для підприємців. У випусках експерти компанії діляться своїм практичним досвідом і дають поради з тематичних питань.

Особливу увагу у 2020 році Moneyveo зосередила на навчанні своєї команди. В компанії діє власна Академія бізнес-освіти Education Lab, яка проводить курси для штатних працівників. Платформа постійно поповнюється. Наразі на ній втілено вже 40 навчальних модулів.

Окрім освіти в Академії, компанія пропонує співробітникам обирати зовнішні курси, тренінги тощо в системі «Кафетерію бенефітів» Moneyveo. Їх можна проходити за рахунок роботодавця. Співробітникам це надає додаткову можливість як для зростання у своїй професійній сфері, так і для розширення знань у дотичних напрямах діяльності.