9 вересня відбулося дуже важлива подія для кредитного ринку - MFO summit 2020. На захід зібралися топові представники сфери, які поділилися своїм досвідом і напрацюваннями.
В У числі експертів була і директор з маркетингу Ccloan Анна Мойсєєва, яка виступила з доповіддю “Як вирости в 2 рази без збільшення бюджету: досвід МФО”. У ході презентації Анна представила дослідження ринку мікрокредитування, з якого стало відомо, що українці в 2019 році найчастіше брали позики на непередбачені витрати.
Жінки у середньому користуються кредитами трохи більше, ніж чоловіки: 53% проти 47%. За словами експерта, в МФО частіше звертаються клієнти у віці 25-45 + років.
Як правило, кредити беруть жителі великих міст з населенням понад 300 тис. Позичальники, в середньому, мають дохід 6-10 тис. грн. За даними CCloan, найчастіше клієнтами МФО стають сімейні люди з дітьми.
Топ-5 причин звернень в МФО
- Знадобилися гроші на непередбачені витрати.
- Бракує грошей через затримку заробітної плати.
- Потрібно закрити попередній кредит.
- Бракує грошей після значних витрат.
- Потрібно купити дрібну побутову техніку або електроніку.
Анна Мойсєєва також поділилася, як в компанії працюють з брендом і яку стратегію комунікації використовують, розповіла про найбільш ефективні канали залучення на ринку МФО і їх вартість, а також підняла тему продуманої взаємодії з новими і повторними клієнтами.
Підсумком систематичної і послідовної роботи всієї команди CCloan стало зростання суми видач компанії у 2.2 рази, за період 01-07.2019 – 01-07.2020.