Як зберегти номер мобільного при переході на іншого оператора

Часто люди не наважуються переходити на іншого оператора тому що не хочуть міняти номер телефону, який відомий його рідним, друзям і який використовується дуже багато років. Сьогодні таку проблему можна вирішити шляхом збереження номера при зміні оператора мобільного зв'язку.

Як поміняти мобільного оператора?

Причин зміни оператора може бути багато, але найпоширеніша - це перехід на більш вигідний тариф або перехід на оператора з більш якісним зв'язком. Перейти з одного оператора мобільного зв'язку на іншого нескладно. Алгоритм зміни оператора аналогічний для всіх українських операторів, і складається з наступних наступних етапів:

  1. Реєстрація номера телефону. В першу чергу необхідно зареєструвати номер телефону на певного абонента. Здійснити це можна в найближчому магазині мобільного зв'язку або за допомогою служби підтримки абонентів. При реєстрації знадобиться надати документ, що засвідчує особу абонента, на якого реєструється номер телефону. У разі контрактного пакета послуг реєстрація не потрібна оскільки дана процедура вже проходила при укладанні контракту. Також важливо відзначити, що при переході на іншого оператора абонент не повинен мати заборгованість перед чинним оператором.
  2. Подача заявки на зміну оператора. Подати заявку можна як при живому відвідуванні центру обслуговування абонентів так і в режимі онлайн через сайт обраного оператора. Незалежно від способу подачі заявки заявник повинен заповнити анкету встановленого зразка, вказати номер мобільного телефону, тарифний план, особисті дані і дати згоду на їх обробку.
  3. Отримання SIM-карти. Номер мобільного телефону збережеться за абонентом і буде автоматично прив'язаний до SIM-картки нового оператора. Отримати SIM-карту необхідно в центрі обслуговування оператора. Процедура зміни оператора в середньому може займати від декількох годин до декількох днів. За цей час можуть спостерігатися перебої зв'язку або підключення інших тарифних планів на використання інтернету. Але найчастіше перехід не займає більше доби, після чого користувачеві прийде смс-повідомлення про те, що старий номер перенесений на нову картку.

Чому можуть відмовити в процедурі?

Щоб перехід на нового оператора пройшов благополучно важливо знати і виключити такі чинники, які можуть стати причиною відмови в процедурі:

  • невірна реєстрація номера або її відсутність;
  • надання недостовірної інформації по абоненту або наявність помилок в особистій інформації абонента;
  • наявність на заявленому номері реєстрації іншого абонента;
  • одночасна подача заявок на перехід декільком операторам;
  • тривалість перебування на діючому операторі становить менше одного календарного місяця;
  • підозра в шахрайстві, розсилки спаму і інших неправомірних дій з боку заявника.

Перехід від одного мобільного оператора до іншого зі збереженням номера є хорошим способом боротьби з монополізацією ринку мобільного зв'язку. З появою даної послуги стало спостерігатися зниження тарифних планів, розширення можливостей для абонентів, надання більш лояльних умов співпраці. Тепер першочерговим завданням кожного оператора мобільного зв'язку стає докласти максимум зусиль для залучення нових клієнтів.