У зв'язку з високою зацікавленістю українців заробітком за кордоном різко підвищилася кількість грошових переказів з-за кордону і в зворотному напрямку, і в зв'язку з цим багато жителів нашої країни цікавляться як заощадити на міжнародних переказах.

На сьогоднішній день створено багато сервісів спеціально адаптованих для людей, які виїхали з України на заробітки, і які потребують грошових переказів. До таких сервісів відносяться:

  • PayUkraine. За допомогою даного сервісу здійснюються перекази з Польщі в Україну. Даний сервіс створений для заробітчан, які з Польщі переводять гроші своїм рідним в Україну. З'явився цей сервіс відносно недавно, але вже для багатьох став надійним і швидким помічником. Плюсами сервісу є проста і швидка реєстрація, можливість роботи з будь-якими картами банків Польщі, велика кількість банківських відділень для прийому готівки (близько 4 тис.), невеликі комісії за переказ (при переказі в 2 тис.злотих комісія складе 6,99 злотих). До недоліків сервісу можна віднести відсутність можливості зворотного перекладу, обмеження сум транзакцій, відсутність можливості скористатися сервісом в іншій країні.
  • Contact. Даний сервіс дозволяє зробити грошовий переказ не тільки з Польщі, а з Росії та інших країн ближнього зарубіжжя. Завдяки відкриттю представництв сервісу в поштових відділеннях скористатися сервісом для переказу грошових коштів досить зручно. Даний сервіс дозволяє переводити гроші з-за кордону в Україну і в зворотному напрямку. Переказ здійснюється швидко, і займає близько 1 робочого дня. Даний сервіс також обмежує суму грошових переказів до 5 тис.євро, але цієї суми достатньо аби відправити рідним чергову зарплату. Перевагами сервісу також є невелика комісія (1% від суми), можливість отримання грошей з переказу як в банківському відділенні, так і на дому при замовленні доставки на дім. До мінусів сервісу можна віднести необхідність здійснення переказу в валюті країни, з якої здійснюється переказ (в Польщі в злотих, в Росії - в рублях і ін.). Видача ж грошових коштів з переказу здійснюється в євро або доларах США, в зв'язку з чим можливі втрати при конвертації валюти.
  • Укрпошта. Можливості Укрпошти розвиваються, і на сьогоднішній момент крім грошових переказів в межах країни, з'явилася можливість отримувати перекази з поштових відділень Польщі, Росії та інших країн ближнього зарубіжжя, які мають договірні відносини з Укрпоштою. Такий варіант переказу підійде тим, хто не має банківського рахунку і не користується платіжними системами. Також такий варіант стає вирішенням питання з переведенням грошей в ті населені пункти, в яких немає банківських відділень. Ліміт переказу через Укрпошту становить 4 тис.євро, а комісія становить 1% від суми переказу. При цьому існує і обмеження на суму отримання коштів в Україні - до 150 тис.грн. день. Недоліком даного сервісу є відносно довгий час переказу - в середньому близько 5 робочих днів.
  • Дочірні банки. Для переказу грошей з-за кордону багато хто використовує банківські відділення тих банків, які працюють і на території України (Ідея-Банк, Кредобанк і ін). Кожен банк надає пільгові умови переказів в Україні при відкритті карти в нацвалюті країни, в якій здійснюється переказ. На прикладі Польщі при переказі суми до 5 тис.злотих комісія складе 10 злотих, а якщо сума переказу більше 5 тис.злотих сума комісії складе 0,25% від суми. Банківський рахунок в Польщі відкривається в злотих, при цьому існує можливість зняття готівки без нарахування комісії за конвертацію валюти. До недоліком даного способу можна віднести ймовірність невигідного курсу конвертації.

Про які нюанси важливо пам'ятати при грошових переказах?

При виборі способу грошового переказу важливо знати, що на сьогоднішній день є велика кількість молодих сервісів, що надають міжнародний переказ грошових коштів. У зв'язку з високим попитом на такі сервіси в даній сфері з'явилася і велика кількість шахраїв, які на перший погляд пропонують грошові перекази на вигідних умовах.

З огляду на викладене до процесу вибору сервісу для переказу коштів не потрібно вибирати найдешевший варіант без ретельної перевірки компанії, інформації про її роботу на ринку та відгуках клієнтів.