За підсумками минулих шести місяців поточного року стало відомо, скільки банки витрачають на рекламу і хто є лідером цієї статті витрат.

Про це повідомляє "Мінфін", посилаючись на відомості НБУ від 01 липня.

За даними звіту регулятора, за перше півріччя 2018 р. банки витратили близько 248 млн грн на рекламу і маркетинг. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року витрати на рекламу стали більшими, і збільшилися на 36 мільйонів гривень.

В рекламних акціях більшості банків акцент цього року був поставлений на кеш-кредити, кредитні карти, нові споживчі кредити, акційні пропозиції по платіжних картках.

За підсумками 6 місяців поточного року найбільші витрати на рекламу і маркетинг були у Першого Українського Міжнародного Банку (ПУМБ). За січень-червень 2018 р. банк витратив на рекламу і маркетинг більше 48 млн грн, і в порівнянні з показниками витрат на рекламну компанію минулого року стали на 34 млн грн більше. Серед акцентів рекламної компанії ПУМБ - кредитна карта "SOLOмандри" і "ВсеМожу".

На другому місці рейтингу любителів реклами виявився Альфа-Банк, який узяв за основу рекламної компанії цього року кредит готівкою за 59 хвилин. Альфа-Банк залишився в списку лідерів по рекламі незважаючи на значне скорочення цієї статті витрат на більш ніж 8 мільйонів гривень. За підсумками першого півріччя 2018 року на рекламу і маркетинг у фінустанові виділено 25,145 млн.грн.

Трійку лідерів по витратах на рекламу зайняв ОТП Банк, який витратив у зазначений період близько 20,5 млн грн на рекламу, збільшивши витрати порівняно з минулим роком на 1 млн.грн. Список рекламованих пропозицій банку очолили автокредити, овердрафти і кеш-кредити.