Результаты опроса потребителей которые взяли кредит-онлайн

Оператор проведення опитування Gemius Україна. Дати проведення Березень-Квітень 2015. Респондентів опитано 677.

Порівнюючи відповіді респондентів які мали досвід "онлайн мікро позик" з респондентами клієнтами подібних сервісів, що потенційно являються, не можна не відмітити величезний потенціал зростання. Від поточних 10% до можливих 60%. Мікро кредитним організаціям тих, що надають послуги тільки офлайн варто замислитися.

Чи доводилося Вам брати кредит в течії останніх 15 місяців?

Приходилось ли Вам брать кредит в течении последних 15 месяцев?

Яким чином брали кредит?

Каким образом брали кредит?

Чи знаєте ви або коли-небудь чули про сервіси онлайн-кредитування?

Знаете ли Вы или когда-либо слышали о сервисах онлайн-кредитования?

Ми можемо відмітити що 9% проникнення дуже хороший показник для відносно молодої послуги (саме онлайн). З іншого боку ці ж 9% говорять про колосальні можливості зростання галузі.

Онлайн чи Офлайн (в іншій не банківскій організації), для тих хто брав кредит?

Онлайн или Офлайн (в другой не банковской организации), для тех кто брал кредит?

Онлайн чи Офлайн (в іншій не банківскій організації), для тех кто НЕ брав кредит, але якщо б довелося

Онлайн или Офлайн (в другой не банковской организации), для тех кто НЕ брал кредит, но если бы пришлось