Український мобільний оператор не може повернути 250 мільйонів гривень, які вклав в "Платінум Банк".

ПрАТ "МТС Україна" звернулося до Окружного адміністративного суду Києва з позовом до Національного банку України, просячи суд віднести "Платінум Банк" до категорії проблемних банків.

У компанії "МТС Україна" хочуть, що протиправність діяльності Нацбанку відносно неприйняття належних заходів реагування по віднесенню ПрАТ "Платінум Банк" до категорії проблемних була визнана в судовому порядку.

Невдоволення компанії мобільного оператора викликало невиконання зобов'язань "Платінум Банку" по поверненню ПрАТ "МТС Україна" коштів за договорами банківського вкладу, термін виконання яких настав, упродовж більше семи місяців.

Компанія "МТС Україна" в 2014 році розмістила в "Платінум Банке" три депозити - на 100 мільйонів гривень, 70 мільйонів гривень і 80 мільйонів гривень. Вони не були повернені після закінчення терміну - в липні і вересні 2015 року, тому вкладник подав до суду на "Платінум Банк".

У кінці 2015 року Господарський суд Києва встав на сторону вкладника, але розгляд справи в апеляційній інстанції був припинений 16 лютого 2016 року за ініціативою самого "Платінум Банку". Установа попросила Госпсуд про відстрочення виконання рішення суду приблизно на вісім місяців - до 31 жовтня поточного року.

"Платінум Банк" визнав, що повернення 3 депозитів на загальну суму 250 мільйонів гривень приведе до неплатоспроможності. Банк заявив, що не відмовляється від виконання своїх зобов'язань перед позивачем, але просить відстрочити їх виконання.

Тепер у банку запевняють, що зможуть заплатити "МТС" без збитку інтересам інших вкладників завдяки виконанню нової програми фінансового оздоровлення до 1 липня 2018 року.