На сьогодні, в століття розвитку технологій з'являється все більше небезпек і можливостей для злодійства.

Також ніхто не застрахований від власної забудькуватості. Незважаючи на технології захисту загублених карток, що постійно розвиваються, шахраї винаходять усе більш витончені і витіюваті схеми для злому кодів і паролів.

У більшості випадків, клієнти, не розібравшись в усій ситуації, квапляться заблокувати карту. Але, таким чином, вони позбавляють себе можливості виходу на злодія. Трохи зачекавши і простеживши, куди пішли гроші, частенько виявляється, що їх банально зняли власні діти. Сучасній дитині, що легко орієнтується у всьому різноманітність гаджетів, не складе труднощів з'ясувати ПІН-код батьківської карти для подальшого вилучення грошових коштів. Ситуація здається смішною і безглуздою, проте такі малолітні "злодії" одні з найпопулярніших на сьогодні. Діти, ведені цікавістю і власними бажаннями, рідко розуміють усю складність цієї ситуації, відносячись швидше до цього як до пригоди з дуже привабливим призом. Не слід забувати і про інших родичів, які також можу усвідомлено або ні насолити крадіжкою чужих грошових коштів.

Якщо ж клієнт абсолютно упевнений, що кредитну карту вкрали зловмисники, необхідно відразу звернутися у відділення банку або подзвонити в "гарячу лінію", де допоможуть заблокувати карту. Потім представники банку перевіряють усі досконалі транзакції, з'ясовувавши, скільки грошей залишилося на рахунку. Часто від клієнта вимагається надати підтвердження, що саме він не міг зняти гроші. Далі документи розглядає представництво міжнародної платіжної системи, наприклад Visa, яке приймає рішення по поверненню грошових коштів. У разі відмови, можна опротестувати рішення і звернутися до суду.

Заява в прокуратуру або у відділення поліції необхідно написати, якщо гроші зняли без відома клієнта. Важливо зробити копію такої заяви з позначкою, що воно взяте до розгляду. Такий документ рідко допомагає повернути вкрадену суму, але має велике значення для страхової компанії, якщо карта була застрахована. Після розслідування поліції і досконального допиту клієнта виноситься ухвала про повернення грошей.

Складнощі виникають за ситуації, коли гроші були зняті у банкоматі, де був введений Пін-код, або через інтернет. Довести, що операція була зроблена без угоди клієнта практично неможливо. Шанси на повернення грошей можуть підвищитися тільки завдяки страховці, яку надають у разі користування великими платіжними системами.