Більша частина фрілансерів не готова до переходу на обслуговування в державний банк.

Цього року значна доля українських фрілансерів отримувала виплати на карти "ПриватБанку". На перший погляд, націоналізація є приводом для занепокоєння усього населення України. Між тим, фрілансери налаштовані досить оптимістично. Сім з десяти видалених фахівців не проти продовжити співпрацю з "Приватом".

Згідно з дослідженням, 92% фрілансерів відносяться до клієнтської бази "ПриватБанку". Правда, майже дві третини з них обслуговуються, як мінімум, ще в одному приватному банку.

Трохи більше половини клієнтів "ПриватБанку" (53%) не зовсім упевнена, що означатиме націоналізація банку, 29% думають, що це негативне явище, і тільки 8% людей налаштовані досить оптимістично, вважаючи, що це рішення держави об'єктивно вірне.

Незважаючи на наявність невпевненості, сумнівів, або навіть негативне відношення до того, що відбувається, приблизно 9 з 10 клієнтів фрілансерів готові до продовження обслуговування в "ПриватБанку". 85% з тих, у кого є рахунок і в іншій фінансовій установі, не планують щось міняти. З тих, хто є клієнтом тільки "ПриватБанку", нічого не змінять 56%, ще 40% планують залишитися клієнтами вже націоналізованого "ПриватБанку", паралельно відкривши рахунок в приватному банку.

Представник ресурсу Freelancehunt.com Валентин Зюзін розповів, що з тих, хто не є користувачем "ПриватБанку", 31% думає, що націоналізація на них ніяк не вплине, і їм все одно; 29% - не упевнені. Менше 15% позитивно віднеслися до цих змін.

Велика частина людей, які подумують про відкриття рахунку в приватному банку, не визначилася, клієнтами якого банку все ж стане. Онлайн-банкінг, прогресивний і комфортний, у використанні є одним з ключових чинників вибору банку серед фрілансерів.