Клієнтам не прийнято повідомляти, в чому причина відмови в позиці. Тому необхідно розглянути головні причини таких відмов.

Фінансові організації прагнуть присікати шахрайство.

Якщо за грошима звернулася людина, працююча без оформлення, по найму, його заявку, швидше за все, відхилять унаслідок відсутності офіційного джерела доходу. Клієнтові не відкриють причину відмови, тому що він може спробувати умовити свого працедавця зробити йому підробну довідку про зарплату, щоб отримати кредит.

Людині, що є родичем шахрая, теж можуть відмовити в оформленні кредиту. Немає ніякої гарантії, що позичальник бере гроші для себе, а не для свого родича-шахрая. Це не пряма причина для відхилення заявки, але банку необхідно усунути усі ризики.

Ще однією причиною для відмови може стати надання в заявці недостовірних даних. Якщо людина не хоче втратити довіру фінансової організації, необхідно надати тільки достовірні дані про себе. Усі дані, які клієнт вносить в заявку, згодом перевіряються. Якщо виявиться, що він дав неправдиву інформацію, буде відмовлено у видачі коштів.

Приводом відхилити заявку також є невідповідність ключовим вимогам. У інтернет-кредитуванні найвищі ризики неповернення засобів. Онлайн мікрофінансовими організаціями від клієнта не вимагається надати документи, які підтвердили б його платоспроможність, до того ж усі контакти з ним відбуваються видалено. Тому в мікрофінансових організаціях ще ретельніше перевіряють платоспроможність клієнтів, аніж у банках.

У онлайн МФО окрім цього використовують різноманітні підходи, щоб оцінювати платоспроможність клієнтів. У деяких мікрофінансових організаціях впроваджують автоматизовані системи скорингу, і рішення про видачу засобів приймає робот.

Негативна кредитна історія є однією з найпоширеніших причин відмов в позиках. Кредитний рейтинг знижується, якщо трапляються прострочення. Ця інформація знаходить відображення у бюро кредитних історій, фінансовим установам це видно.