Навіть найдобросовісніші позичальники стикаються з моментами, коли не виходить обслуговувати кредит відповідно до умов договору.

Україна зіткнулася зараз з важкою економічною ситуацією: знецінення гривни, значне зростання цін, безробіття. Це підштовхує людей звертатися за кредитами. Це ж - причина того, що у позичальників відбуваються проблеми з погашенням боргів.

У судових розглядах не зацікавлені і фінансові компанії, що видають позики, і клієнти. Є способи мирного врегулювання кредитних проблем.

Якщо все ж клієнт стикається з ситуацією, коли не може вчасно погасити кредит, необхідно зрозуміти, що ця ситуація - не безвихідна. У сервісах мікрокредитування функціонують послуги з пролонгації і реструктуризації. За наявності пролонгації, позичальник може продовжити термін кредитування, при нагоді реструктуризації - погасити частинами загальну суму.

У кожній мікрофінансовій компанії є свої умови по пролонгації. Десь її можна оформити максимально на 30 днів після фактичного звернення, десь - на ще триваліший період. У багатьох компаніях досить просто вибрати відповідну функцію в Особистому кабінеті, вказавши необхідний термін продовження кредитування.

Оформлення пролонгації можливе і через платіжні термінали самообслуговування. Для цього необхідно з’ясувати точну суму до оплати. Зробити це можна в Особистому кабінеті або в службі підтримки сервісу.

Можлива пролонгація тільки непростроченої позики.

Послуга з реструктуризації кредиту означає, що загальну суму до оплати розбивають на частини, виплачуючи у декілька етапів. Її оформлення можливе за умови прострочення позичальником платежу.

Розрахунок кількості і розміру платежу відбувається в індивідуальному порядку, залежить від дня прострочення. Іноді реструктуризацію клієнтові оформляють під менший відсоток. Але реструктуризація негативно позначається на стані кредитної історії людини, адже йдеться про прострочену позику.

Не буває безвихідних ситуацій. Варто лише вчасно поглянути правді в обличчя, постаравшись вирішити проблеми мирним шляхом.