Сьогодні для реальної оцінки рівня достатку і платоспроможності клієнта одним з самих інноваційних методів є скоринг з використанням відомостей з соціальних мереж.

У сучасному світі люди знайомляться, заводять дружбу і спілкуються частіше через соцмережі, аніж при особистій зустрічі. Покупки в інтернет-магазинах здійснюються більше ніж в реальних. Інформація, що цікавить, читається в інтернеті, а не в купленій газеті.

Сьогодні твоє активне положення в соціальних мережах є ознакою популярності. Відкривши персональну сторіночку можна скласти портрет людини : його інтереси, рівень доходу, платоспроможність, відвідувані місця, захоплення. Відкривши сторінку людини, наприклад, в мережі Facebook, співробітник банку може знайти усю інформацію, необхідну для ідентифікації клієнта як надійного позичальника. Місце роботи, трудовий стаж, вік, контакти, підписки, середній дохід - все що треба для даних по кредиту.

Ваше активне користування соцмережами може як допомогти вам узяти кредит, підтверджуючи своє гідне становище в суспільстві, так і зіграти з вами в злий жарт при змісті надлишку відомостей про ваш "сп’янілий стан", сумнівні підписки, неблагонадійне оточення і т.д.

Тому, користуючись інтернетом замислюйтеся про кожну свою дію, адже воно може стати перешкодою для оформлення кредиту.