Консервативна політика банків ґрунтується на детальному аналізі заявок клієнтів, що звернулися за оформленням кредиту. Відмовляючи клієнтові в оформленні кредиту, банк не пояснює причин незадоволення запиту клієнта. Щоб виключити вірогідність відмови по кредиту слід знати головні причини відмови банку в кредиті.

1.       Сумнівна кредитна історія. Першочерговою дією в ідентифікації клієнта є запит в Українське бюро кредитних історій по клієнтові, що звернувся. У кредитній історії міститься повна інформація по кожній фізичній і юридичній особі, що користуються послугами кредитування на території України. Тут відображені виконання усіх умов кредитів, наявність діючих кредитів, боргів по них та ін. Клієнт з боргами по кредитах і порушеннями термінів оплати у минулому практично не має шансів отримати кредит у банку.

2.       Виявлення шахрайства. Збільшуючи список вимог до позичальника, банки скорочують вірогідність оформлення договірних стосунків з шахраями. Уся документація, надана клієнтом для оформлення договору, піддається аналізу фахівців. У разі виявлення підробки клієнтові не лише буде відмовлено в послугах банку, але і відображено в кредитній історії.

3.       Відсутність матеріальної можливості оплати кредиту. Виходячи з нормативних вимог, сума щомісячних виплат по кредиту не повинна перевищувати 30 % від доходу позичальника. У випадку якщо виплата перевищує вказану величину, вважається що клієнт не впорається з передбаченим навантаженням.

4.       Відсутність кредитної історії. Банки підозріло відносяться до клієнтів, що уперше звернулися за кредитом. Зрозуміти потенціал платоспроможності клієнта неможливо через відсутність практичних даних. Страхуванням ризиків в подібному випадку стає кредит на невелику суму під високий відсоток.

5.       Відсутності офіційного працевлаштування. Довідка з місця роботи про офіційне працевлаштування і трудовий стаж є обов'язковим документом позичальником, що надається, для оформлення кредиту. Його відсутність стає причиною відмови банку.