Які питання по телефону ніколи не поставить банк?

Взять кредит онлайн на карту или наличными в CreditUp Взять кредит онлайн на карту в CreditOn

За минулий рік багато українців стали жертвами шахраїв. Більшість з них самостійно видали цінну інформацію про себе і тим самим відкрили доступ до своїх заощаджень. Щоб не попастися на гачок досвідчених шахраїв варто знати, які питання ніколи не поступлять від банку і на які не варто відповідати ні за яких обставин.

В першу чергу варто знати, що співробітник банку не має права звертатися до клієнта і вимагати надання наступних відомостей:

- секретні відомості, написані на карті (термін дії, код);

 - код підтвердження, відправлений банком на ваш телефон для ідентифікації або підтвердження платежу;

 - пароль для доступу до особистого кабінету в онлайн-банкінгу або до рахунку;

 - відомості про останні фінансові операції, пов'язані з картою;

 - PIN карти.

Також варто врахувати, що банк ніколи не стане пропонувати наступні пропозиції:

- отримання бонусів або винагород за проведену операцію з картою;

 - примус до добродійності;

 - отримання додаткових грошей через банкомат.

Усі вищеперелічені питання можуть задаватися шахраями, пояснюючи термінову необхідність надання персональних даних. У подібній ситуації варто пам'ятати, що збереження ваших коштів залежить в першу чергу від Вас, тому треба постаратися зберегти свої персональні дані в секреті.