За минулий рік багато українців стали жертвами шахраїв. Більшість з них самостійно видали цінну інформацію про себе і тим самим відкрили доступ до своїх заощаджень. Щоб не попастися на гачок досвідчених шахраїв варто знати, які питання ніколи не поступлять від банку і на які не варто відповідати ні за яких обставин.
В першу чергу варто знати, що співробітник банку не має права звертатися до клієнта і вимагати надання наступних відомостей:
- секретні відомості, написані на карті (термін дії, код);
- код підтвердження, відправлений банком на ваш телефон для ідентифікації або підтвердження платежу;
- пароль для доступу до особистого кабінету в онлайн-банкінгу або до рахунку;
- відомості про останні фінансові операції, пов'язані з картою;
- PIN карти.
Також варто врахувати, що банк ніколи не стане пропонувати наступні пропозиції:
- отримання бонусів або винагород за проведену операцію з картою;
- примус до добродійності;
- отримання додаткових грошей через банкомат.
Усі вищеперелічені питання можуть задаватися шахраями, пояснюючи термінову необхідність надання персональних даних. У подібній ситуації варто пам'ятати, що збереження ваших коштів залежить в першу чергу від Вас, тому треба постаратися зберегти свої персональні дані в секреті.