Питання про безпеку в інтернет просторі значним чином залежить від самої людини. Іноді необдумано здійснений крок, моментальна слабкість або неуважність може привести до втрати значних засобів з банківського рахунку.

Кожна надійна фінансова компанія намагається вберегти своїх клієнтів від шахрайства шляхом якісного захисту його персональних даних. Але не завжди компанія, що забезпечує клієнта фінансовими послугами, може вплинути на розкрадання з рахунків. Головними причинами таких явищ є добровільні дії самого клієнта, які призводять до подібних неприємностей.

Головною метою кібершахраїв є отримати доступ до грошових коштів клієнта. Для того, щоб досягти своєї мети кібершахраї безперервно придумують хитромудрі афери, внаслідок яких багато людей навіть не усвідомлюють до кінця, що стали їх жертвами і надали доступ до своїх грошей.

Одним з поширених способів кібершахрайства є фішинг. Створивши окремий сайт візуально схожий на оригінальний сайт компанії, за допомогою розсилки електронних листів здійснюється масове заманювання клієнтів на сторінку з метою оновлення персональних даних про себе. Клієнт банку, довіряючи прочитаному в листі і не перевіривши достовірність джерела наївно заносить свої дані на сайт, тим самим забезпечуючи шахраїв доступом до власних рахунків.

Щоб подібних неприємностей не траплялося, нікому не можна і ні при яких ситуаціях надавати свої персональні дані. А при користуванні онлайн послугами фінансової компанії варто переконатися в надійності і безпеці сайту.