Moneyveo знову підкорює вершини в digital-рейтингу мікрофінансових компаній журналу Banker.ua, де зайняли лідируючі позиції відразу в трьох номінаціях.

Всього в рейтингу видання було 4 номінації, а участь взяли 20 популярних мікрофінансових компаній, обраних редакцією. І в цей раз Moneyveo на олімпі слави.

Місце МФО в кожній номінації визначалося згідно зі спеціально розробленою методикою Banker.ua, яка включала збір і аналіз інформації з відкритих джерел і платних сервісів.

Moneyveo перемогла в номінаціях:

  1. "Топ найпопулярніших сайтів МФО". Для визначення рівня популярності враховувалися дані аналітичних компаній SimilarWeb, Alexa та Semrush, які займаються дослідженням поведінки користувачів в мережі. Для аналізу використовувалася статистика сайтів за весь 2020 рік, крім SimilarWeb Traffic (ці дані за 6 місяців). Позицію компанії в рейтингу визначило середнє значення всіх показників.
  2. "Топ мікрофінансових організацій за кількістю брендових запитів". У цій номінації враховувалися запити українською, російською та англійською мовами по Україні з 1 січня по 31 грудня 2020 року в пошуковій системі Google. Чим більше запитів, тим вище позиція компанії в рейтингу. Відповідно, у Moneyveo цей показник найвищий.
  3. Весь світ через пандемію прискорено мігрує в Діджитал. З введенням карантину всі стали частіше працювати, розважатися, вчитися і робити покупки онлайн. Ми ж в Moneyveo спочатку оцифрували і розвиваємо наш маркетинг насамперед в Діджитал. Лідерство в згаданих категоріях рейтингу - результат продуманої і послідовної стратегії комунікацій бренду. Більш того, на початку карантину ми вперше за три роки зняли рекламу з телебачення. І тоді стало очевидно - люди частіше шукають в пошуковику «Moneyveo», ніж фразу «онлайн-кредити», не кажучи вже про бренди конкурентів, - прокоментував перемогу комерційний директор компанії Максим Параска.
  4. "Топ МФО за кількістю передплатників в соціальних мережах". Тут враховувалася кількість передплатників в Facebook і Instagram за станом на 21 лютого 2021 року. Позиція компанії визначалася сумарною кількістю фоловерів.

Без сумнівів, діджіталізація ринку мікропозик безпосередньо пов'язана з переходом реклами в соціальні мережі. Тому кількість передплатників на офіційних сторінках мікрокредітних компаній в соцмережах визначає рівень компанії. Знання бренду і його популярність розпізнається пошуковими запитами в мережі, а кращий продукт - думками користувачів, залишеними на різних ресурсах. Тому перемога Moneyveo повністю заслужена.